Holiday Park Germany gaat de toekomst in met een nieuw logo en een nieuwe richting

Gepubliceerd op 1 maart 2024 om 15:01


Precies op tijd voor de start van het seizoen op 23 maart presenteerde het Vakantiepark zijn nieuwe logo. Het nieuwe ontwerp is bedoeld om de hogere kwaliteitsnormen van de grootste vrijetijdsaanbieder van Rijnland-Palts op een eenvoudiger, waardevollere en elegantere manier te weerspiegelen. Ook de logo’s en branding van de hele Plopsa Groep zijn veranderd.


“Lineaire en eenvoudige ontwerpen worden steeds meer geassocieerd met kwaliteit. “Dit was de volgende logische stap in de ontwikkeling van vrijetijdsactiviteiten van steeds hogere kwaliteit voor onze gasten”, legt Bernd Beitz, directeur Duitsland van vakantieparkexploitant Plopsa, de verandering uit.

In lijn hiermee werd een nieuwe website gepubliceerd met een nieuwe, overzichtelijkere ticketshop. Bovendien draagt ​​het park nu officieel de bijnaam “Duitsland” om de bovenregionale oriëntatie van het Palts-instituut verder te illustreren. Met het geplande hotel- en waterpark en een uitgebreid investeringsplan voor de locatie Haßloch zal Holiday Park Duitsland de komende jaren steeds aantrekkelijker worden voor gasten die verder reizen. Met de nieuwe website zijn vanaf dit seizoen arrangementen te boeken bestaande uit een overnachting in een partnerhotel en tickets voor Vakantiepark Duitsland.

De ticketprijzen voor 2024 zijn gemiddeld gedaald. Waar het nu op piekdagen € 49,50 kost om het Vakantiepark te bezoeken, is de prijs op veel openingsdagen gedaald tot maar liefst € 34. “Hiermee kunnen we de bezettingsgraad van het park beter beheersen en gasten een nog betere ervaring bieden tegen een eerlijke prijs”, zegt Beitz.

De voorverkoop voor 2024 is al gestart. Tickets met en zonder hotel kunt u kopen op www.holidaypark.de.

 

bron : Holidayparknews 

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.